هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)

ساخت وبلاگ

zarincheجواد زرینچه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌بندی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور انجام شد و از امروز رقیبان خود را برای بازی‌های این فصل شناختیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اظهار این گفته که برای ما بازی در هر یک از دو گروه فرقی ندارد، عنوان کرد: نمی‌توان اسم تیم‌ها را در نظر گرفت بلکه باید حال آن‌ها را دید چرا که بسیاری از تیم‌های بزرگ تنها نامی از سابق را به همراه دارند.

زرینچه با تأکید مجدد بر این نکته که قرار گرفتن در هر کدام از گروه‌ها برای ما تفاوتی نداشت، تصریح کرد: باید در فوتبال جنگید و حق خود را گرفت بنابراین من با حرف شما مبنی بر این که ما در گروه آسان و نفت گچساران در گروه سخت قرار گرفته‌ موافق نیستم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گروه خود را گروهی دشوار برای رسیدن به لیگ برتر دانست و گفت: در این دو گروه تیم‌هایی هستند که مبارزه با آن‌ها برای صعود و یا بقا بسیار سخت و دشوار است.

وی با ذکر مثالی از فصل قبل و همچنین دو فصل قبل لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: چه کسی فکر می‌کرد که راهیان کرمانشاه در سال گذشته چنین دستاوردی را حاصل کند و اگر کمی شانس و اقبال داشت به حتم می‌توانست حتی به لیگ برتر هم صعود کند.

زرینچه به گهر دورود در دو فصل پیش لیگ دسته اول هم اشاره‌ای کرد و افزود: تیم داوود مهابادی تیمی گمنام بود که توانست همه مدعیان خود را کنار زده و حتی شهرداری یاسوج که در آن فصل رقیب این تیم بود را هم پشت سر گذاشته و خود به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با بیان این‌که تیم ما به چند بازیکن دیگر هم نیاز دارد از پول‌های کلانی که بازیکنان طلب می‌کنند گفت و متذکر شد: ما از این پول‌ها نداریم که به بازیکنان بدهیم و مجبوریم به بازیکنان بومی و آن چه که داریم قناعت کنیم.

وی عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی به دلیل کمبودهای مالی را یکی دیگر از مشکلات پیش روی تیم خود ذکر کرد و اذعان داشت: فعلاً تنها دل خود را به بازی‌های جام حذفی برای آمادگی بهتر و بیشتر خوش کرده‌ایم.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 375 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 22:02

 نفت و گاز گچساران تیامده بدهی مالی دارد.

 تاج:احتمال  حذف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران.

تاج: 9 میلیارد و 400 میلیون تومان را زنده کردیم

بعد از صحبت های ابتدایی غلامرضا بهروان- مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برتر در شروع بر این نکته تاکید کرد که قرعه کشی بازی ها بدین معنی نیست که لیگ یک با همین تعداد تیم برگزار خواهد شد و گفت: 13 باشگاه هست که بدهکارند. از 37 میلیون تومان تا یک میلیاردو 620 میلیون تومان. این تیم ها یک ماه فرصت دارند تا پرونده های انضباطی خود را مختومه کنند در غیر اینصورت به مسابقات ورود نخواهند کرد و سازمان لیگ هم اجباری ندارد که بازی ها را با 26 تیم برگزار کند. هیچ اشکالی ندارد که بازی ها را مثلا با 22 تیم یا بیست آغاز کنیم.

تاج ادامه داد: با ایستادگی که در برابر تیم های لیگ برتری داشتیم 9 میلیارد و 400 میلیون تومان از مطالبات معوقه وصول شد. این فصل هم 30 درصد از مطالبات باشگاه ها از سازمان لیگ برتر را به بدهی ها اختصاص دادیم. توصیه من به باشگاه ها این است که به اندازه توان هزینه کنند نه بیشتر. عقد قراردادهای کلان با بازیکنان بدون پشتوانه مالی مشکلات عدیده ای را ایجاد می کند. به طور مثال چند روز پیش وحید طالب لو آمد پیش من آمد و گفت از فلان باشگاه و فلان باشگاه ریالی پول نگرفته و اگر هم دریافتی داشته اقل بوده اما امروز اداره مالیات برای او مالیات کلانی در نظر گرفته است. باشگاه ها همانند شرکت های تجاری هستند و باید همانند شرکت ها هزینه کنند. اگر وضعشان خوب است می توانند بازیکنان گران قیمت بخرند و اگر وضعشان خراب شده باید بازیکنان گران قیمت خود را بفروشند.

سرپرست سازمان لیگ برتر بر ساختار سازی در باشگاه های دسته اولی تاکید کرد و گفت: امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های دسته اولی را هم همانند لیگ برتری ها رصد می کند و اگر باشگاه های شرایط لازم را برای حضور در لیگ یک احراز نکند از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد. امیرالمئومنین (ع) تاکید کرده به حساب خود رسیدگی کنید پیش از اینکه به حساب شما رسیدگی کنند. امروز باید به سوی تحقق امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پیش رفت چون ضرورت اجتناب ناپذیر و مورد تاکید ای اف سی و فیفا است.

تاج در پایان از تلاش های سازمان لیگ برتر برای عقد قرارداد با شبکه ورزش برای پخش بازی های دسته اول خبر داد و گفت: سازمان لیگ برتر در خصوص حق پخش و برنامه ریزی بازی ها از هیچ تلاشی فروگذار نیست اما برخی از برنامه ها از حوزه وظیفه این سازمان خارج است و بهبود آنها نیاز به تلاش سایر ارگان ها بستگی دارد.

------------------------------------------------------

هاشمیان: هیچ کس نمی تواند برای دوپینگی ها پادرمیانی کند

هاشمیان، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در ادامه این نشست پشت میکروفون قرار گرفت و اذعان داشت در فصل جدید همه تیم ها ملزم به استفاده از یک فیزیوتراپ با مدرک حداقل لیسانس فیزیوتراپی و یک پزشک حداقل پزشک عمومی با شماره سازمان نظام پزشکی در ترکیب کادرخواهند بود در غیر اینصورت قراردادهایشان ثبت نخواهد شد.

هاشمیان ادامه داد: باشگاه ها این را به بازیکنان خود بگویند اگر دوپینگ بازیکنی مثبت اعلام شود هیچ مقام مسئولی نمی تواند محرومیت دو ساله را کاهش دهد حتی مقامات رتبه بالای کشور چون حکم از سوی فیفا می آید.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از باشگاه ها خواست نسبت به تهیه دستگاه احیای قلب که مورد تاکید ای اف سی و هم چین فیفا است اقدام کنند و گفتند این دستگاه اگر تا دو دقیقه اول بر بالای سر بازیکنی که دچار ایست قلبی شده آورده شود تا 95 درصد شانس زنده ماندن وجود خواهد داشت و این در 5 دقیقه به 50 درصد و بعد از 10 دقیقه به 5 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

هاشمیان در پایان گفته هایش از آمادگی این کمیته برای بیمه بازیکنان، تهیه کیف پزشکی برای باشگاه ها و هم چنین آموزش پزشکان و فیزیوتراپی باشگاه ها خبر داد.

------------------------------------------------------

بهروان: 13 باشگاه بدهکارند

غلامرضا بهروان، مسئول سازمان لیگ برتر هم گفته های زیادی مطرح کرد که در بیشتر موارد باشگاه ها را به سوی حرفه ای شدن ترغیب کرد و اینکه تاکیدات ای اف سی و فیفا را برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت  به جان بخرند.

او در ادامه نام 13 باشگاه بدهکار را اعلام کرد که از این قرار هستند: استقلال اهواز، شهرداری یاسوج، پاس همدان، ایرانجوان بوشهر، سایپا شمال، نساجی مازندران، مس سرچشمه،  شهرداری بندرعباس، گل گهر سیرجان، آلومینیوم هرمزگان، صنعت نفت آبادان، نفت و گاز گچساران و ابومسلم مشهد....

بهروان این را هم گفت که امتیاز تیم مس سرچشمه به پدیده مشهد واگذار شده اما از آنجایی که باشگاه مس سرچشمه در کمیته انضباطی شاکی دارد هنوز این نقل و انتقال مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست. هم چنین او بر این نکته تاکید کرد که حضور تیم مس سونگون در قرعه کشی بازی ها مشروط است چون باشگاه البدر بندر کنگ به حکم کمیته انضباطی معترض شده و هم اکنون پرونده در کمیته استیناف در جریان است. ( چند روز پیش مدیر عامل باشگاه البدر مدعی شده بود که کمیته استیناف رای به کسر 6 امتیاز از تیم های مس سونگون و استیل آذین داده که با هم تبانی کرده اند و بدین ترتیب تیم او به لیگ یک بازگشته است.)

------------------------------------------------------

گروه بندی تیم ها...

بعد همه این ها نوبت به فریبز محمودزاده و دوستانش در سازمان لیگ رسید که مراسم قرعه کشی را انجام دهند. تیم ها سید بندی شده بودند. تیم های سقوط کننده از لیگ برتر و هم چنین تیم های راه یافته به مرحله پلی آف فصل گذشته در سید یک قرار گرفته بودند. این قرعه کشی 6 سید داشت که سید 6 اختصاص به تیم هایی داشت که از لیگ 2 به لیگ یک سقوط کرده بودند. البته قرار گرفتن برخی تیم ها در گروه ها از قبل و با فرمول های پیچیده ای که تهیه شده بود اجتناب ناپذیر بود. به طور مثال از ابتدا مشخص بود که تیم های همشهری پاس همدان و الوند در یک گروه قرار نخواهند گرفت. این فرمول پیچیده تیم های هم استانی را هم شامل می شد و حتی در برنامه ریزی بازی ها هم سعی شده بود که تیم های همشهری و هم استانی حتی المقدور در یک هفته با هم میزبان یا میهمان نباشند.البته تدابیر اتخاذ شده توسط فربیرز محمود زاده و هم چنین دوستانش به انضمام توضیحات مسئول برگزاری لیگ یک کشور چنان حرفه ای و قاطعانه بود که نه می شد به سید بندی ایراد گرفت و نه به نحوه قرعه کشی...

در نهایت تیم ها این چنین تقسیم شدند.

قرعه

گروه A

قرعه

گروه B

1

گیتی پسند

1

مس رفسنجان

2

صنعت نفت

2

نفت مسجد سلیمان

3

استقلال اهواز

3

ایرانجوان

4

پدیده مشهد

4

ابومسلم

5

سیاه جامگان

5

راهیان کرمانشاه

6

شهرداری یاسوج

6

داماش ایرانیان

7

نیروی زمینی

7

پیکان تهران

8

فولاد یزد

8

سایپا شمال

9

نساجی

9

آهن بافق یزد

10

الوند همدان

10

نفت و گاز گچساران

11

گل گهر

11

پاس همدان

12

شهرداری بندرعباس

12

مس سونگون

13

گهر دورود

13

آلومینیوم هرمزگان

 

بر اساس فرم و نموداری که از قبل تهیه شده بود و هم چنین شماره قرعه تیم ها برنامه بازی ها از هفته ابتدایی تا هفته پایانی الان مشخص است با این توضیح که به دلیل حضور 13 تیم در هر گروه هر هفته یک تیم استراحت خواهد کرد. بعد از گروه بندی تیم ها شماره تیم ها هم قرعه کشی شد و این هم فرمول پیچیده ریاضی داشت و سعی شد همه خواست ها در آن در نظر گرفته شود.

به طور مثال این جداول از پیش تهیه شده به گونه ای تنظیم شده بود که تیم های حاضر از یک استان در هفته های پایانی با هم دیدار نمی کنند. هم چنین میزبانی و میهمانی تیم ها به تعداد مساوی(6) رعایت شده است، در طول مسابقات و دیدارهای رفت و برگشت...

برنامه هفته نخست با جدوالی که از پیش و هوشمندانه طراحی شده بود از این قرار است:

برنامه هفته نخست

میزبان

میهمان

1

12

11

2

3

10

9

4

5

8

7

6

 

تیم شماره 13 در هفته نخست استراحت خواهد کرد و این چیدمان شامل هر دو گروه خواهد شد...

در حاشیه...درحاشیه...

*در جدول قرعه کشی داماش ایرانیان همان پارسه تهران است. فریبرز محمود زاده می گفت ما این تیم را با نام داماش ایرانیان می شناسیم چون هنوز نامه مدیر کل ورزش جوانان استان برای تغییر نام تیم به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است.

*سنگ آهن در حال بازگشت به یزد است. گویا این تیم می خواهد با نام لوله یزد در بازی ها شرکت کند. البته قبلا گفته می شد نام تیم به استیلا کویر یزد تغییر کرده است.

*پدیده مشهد به شرطی در بازی ها شرکت خواهد کرد که تیم فروشنده یعنی مس سرچشمه بدهی های معوقه خود را پرداخت کند.

* مهدی تاج از باشگاه ها خواست حداکثر پولی که باشگاه ها به بازیکنان می دهند یکصد میلیون تومان باشد.او اشاره ای به دستمزد یک میلیارد و 400 میلیون تومانی بازیکنان در لیگ برتر کرد و البته گفت برای این هم باید چاره ای اندیشیده شود.

*اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی هم برای حضور در این جلسه و ایراد سخنرانی دعوت شده بود اما به این جلسه نیامد...

*برنامه تلویزیونی لیگ یک را پیمان یوسفی و مزدک میرزایی در شبکه ورزش خواهند ساخت. این ها یک بازی را در هفته پخش می کنند.

*در این مراسم هیچ یک از تیم ها به توپ برگزاری بازی های اعتراض نکردند.توپ لیگ یک سفید است. البته گفته شد دستگاه احیای قلب را از برند آمریکایی ZOLتهیه کنند. گفته می شود قیمت این دستگاه 23 تا 24 میلیون  تومان است...

 

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 403 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 14:50

با سلام خدمت تمامی دوستان و همه عزیزانی که جهت اطلاع از تیم محبوب خود یعنی شهرداری یاسوج به این وب سر میزنند.امیدوارم که بتوانم هر روز مطلب جدیدی را در مورد تیم محبوبمان شهرداری یاسوج درج  نماییم.از همه دوستان خواهش میکنم که یه سری در قسمت نظر سنجی وب بزنن و نظر خودشون و درباره صعود به لیگ برتر اعلام نمایند هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 387 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 22:27

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این بازیها از  31 شهریور با حضور 26 تیم در دو گروه 13 تیمی آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه زمانبندی اواخر اردیبهشت 93 به پایان خواهد رسید.

سازمان لیگ آزادگان اعلام کرده که حضور تیم مس سنگون ورزقان هنوز قطعی نشده است زیرا پرونده این تیم در کمیته استیناف در حال بررسی است و اگر رای این کمیته مبنی بر عدم حضور مس در لیگ دسته‌اول باشد تیم دیگری جایگزین این تیم می‌شود. 
ضمنا پدیده شاندیز هم امتیاز مس سرچشمه را خریداری کرده و به همین دلیل این تیم در لیگ یک با نام پدیده مشهد حضور دارد. زمان و مکان رقابتها توسط سازمان لیگ آزادگان متعاقبا اعلام خواهد شد.
 برنامه کامل به شرح زیر است:
 هفته اول
 گروه اول:
 گیتی‌پسند اصفهان _ شهرداری بندر عباس
 صنعت نفت آبادان_ گل گهر سیرجان
 استقلال اهواز _ الوند همدان
 پدیده مشهد _ نساجی مازندران
 سیاه‌جامگان مشهد _ فولاد یزد
 شهرداری یاسوج _ نیروی زمینی تهران
 در این هفته گهر دورود استراحت دارد.
 گروه دوم:
 مس رفسنجان_ مس سنگون ورزقان
 نفت مسجد‌سلیمان_ پاس همدان
 ایران‌جوان بوشهر _ نفت و گاز گچساران
 ابومسلم خراسان_ آهن بافق یزد
 راهیان کرمانشاه_ سایپای شمال
 داماش ایرانیان _ پیکان تهران
 در این هفته آلومینیوم هرمزگان استراحت دارد.
 هفته دوم
 گروه اول:
 گهر دورود _ گل گهر سیرجان
 گیتی‌پسند اصفهان_ الوند همدان
 استقلال اهواز _ فولاد یزد
 پدیده مشهد _ نیروی زمینی تهران
 سیاه‌جامگان مشهد_ شهرداری یاسوج
 در این هفته شهرداری بندرعباس استراحت دارد.
 گروه دوم:
 آلومینیوم هرمزگان_ پاس همدان
 مس رفسنجان_ نفت و گاز گچساران
 نفت مسجد سلیمان_ آهن بافق یزد
 ایران‌جوان بوشهر_ سایپای شمال
ابومسلم خراسان_ پیکان تهران
 راهیان کرمانشاه_ داماش ایرانیان
 مس سنگون ورزقان در این هفته استراحت دارد.
 هفته سوم
 گروه اول:
 شهرداری بندرعباس _ الوند همدان
 گهر دورود_ نساجی مازندران
 گیتی پسند اصفهان_ فولاد یزد
 صنعت نفت آبادان_ نیروی زمینی تهران
 استقلال اهواز_ شهرداری یاسوج
 پدیده مشهد_ سیاه جامگان
 در این هفته گل گهر سیرجان استراحت دارد.
 گروه دوم:
 مس سنگون ورزقان _ نفت و گاز گچساران
 آلومینیوم هرمزگان_ آهن بافق یزد
 مس رفسنجان_ سایپای شمال
 نفت مسجد سلیمان_ پیکان تهران
 ایران جوان بوشهر_ داماش ایرانیان
 ابومسلم خراسان_ راهیان کرمانشاه
 در این هفته پاس همدان استراحت دارد.
 هفته چهارم
 
گروه اول:
 گلگهر سیرجان_ نساجی مازندران
 شهرداری بندر‌عباس _ فولاد یزد
 گهر دورود _ نیروی زمینی تهران
 گیتی پسند اصفهان _ شهرداری یاسوج
 صنعت نفت آبادان_ سیاه‌جامگان مشهد
 استقلال اهواز_ پدیده مشهد
 در این هفته الوند همدان استراحت دارد.
 گروه دوم:
 پاس همدان_ آهن بافق یزد
 مس سنگون ورزقان_ سایپای شمال
 آلومینیوم هرمزگان _ پیکان تهران
 مس رفسنجان_ داماش ایرانیان
 نفت مسجد سلیمان_ راهیان کرمانشاه
 ایران جوان بوشهر _ ابومسلم خراسان
 در این هفته نفت و گاز گچساران استراحت دارد.
 
هفته پنجم
 گروه اول:
 الوند همدان_ فولاد یزد
 گلگهر سیرجان_ نیروی زمینی تهران
 شهرداری بندر عباس_ شهرداری یاسوج
 گهر دورود_ سیاه‌جامگان مشهد
 گیتی‌پسند اصفهان_ پدیده مشهد
 صنعت نفت آبادان_ استقلال اهواز
 در این هفته نساجی مازندران استراحت دارد.
 گروه دوم:
 نفت و گاز گچساران_ سایپای شمال
 
پاس همدان_ پیکان تهران
 مس سنگون ورزقان_ داماش ایرانیان
 آلومینیوم هرمزگان_ راهیان کرمانشاه
 مس رفسنجان_ ابومسلم خراسان
 نفت مسجد سلیمان_ ایران‌جوان بوشهر
 در این هفته آهن بافق یزد استراحت دارد.
 
هفته ششم
 گروه اول:
 نساجی مازندران_ نیروی زمینی تهران
 الوند همدان _ شهرداری یاسوج
 گلگهر سیرجان _ سیاه جامگان مشهد
 شهرداری بندر‌عباس _ پدیده مشهد
 گهر دورود _ استقلال اهواز
 گیتی‌پسند اصفهان_ صنعت نفت آبادان
 در این هفته فولاد یزد استراحت دارد.
 گروه دوم:
آهن بافق یزد_ پیکان تهران
 نفت و گاز گچساران_ داماش ایرانیان
 پاس همدان_ راهیان کرمانشاه
 مس سنگون ورزقان_ ابومسلم خراسان
 آلومینیوم هرمزگان_ ایران‌جوان بوشهر
 مس رفسنجان_ نفت مسجد‌سلیمان
 در این هفته سایپای شمال استراحت دارد.
 
هفته هفتم
 گروه اول:
 فولاد یزد_ شهرداری یاسوج
 نساجی مازندران_ سیاه جامگان مشهد
 
الوند همدان_ پدیده مشهد
 گل گهر سیرجان_ استقلال اهواز
 شهرداری بندرعباس_ صنعت نفت آبادان
 گهر دورود _ گیتی‌پسند اصفهان
 در این هفته نیروی زمینی تهران استراحت دارد.
 گروه دوم:
 سایپای شمال_ داماش ایرانیان
 آهن بافق یزد_ راهیان کرمانشاه
 نفت و گاز گچساران_ ابومسلم خراسان
 پاس همدان_ ایران‌جوان بوشهر
 مس سنگون ورزقان_ نفت مسجد‌سلیمان
 آلومینیوم هرمزگان_ مس رفسنجان
 در این هفته پیکان تهران استراحت دارد.
 
هفته هشتم
گروه اول:
 نیروی زمینی تهران_ سیاه‌جامگان مشهد
 پولاد یزد _ پدیده مشهد
 نساجی مازندران_ استقلال اهواز
 الوند همدان_ صنعت نفت آبادان
گل گهر سیرجان_ گیتی‌پسند اصفهان
 شهرداری بندر‌عباس_ گهر دورود
 دراین هفته شهرداری یاسوج استراحت دارد.
 گروه دوم:
 پیکان تهران_ راهیان کرمانشاه
 سایپای شمال_ ابومسلم خراسان
 آهن بافق یزد_ ایران‌جوان بوشهر
 نفت و گاز گچساران_ نفت مسجد‌ سلیمان
 پاس همدان_ مس رفسنجان
 مس سنگون ورزقان_ آلومینیوم هرمزگان
 در این هفته داماش ایرانیان استراحت دارد.
 هفته نهم
 گروه اول:
 شهرداری یاسوج_ پدیده مشهد
نیروی زمینی تهران_ استقلال اهواز
 فولاد یزد_ صنعت نفت آبادان
 نساجی مازندران_ گیتی‌پسند اصفهان
 الوند همدان_ گهر دورود
 گل گهر سیرجان_ شهرداری بندر‌عباس
 در این هفته سیاه‌جامگان مشهد استراحت دارد.
 گروه دوم:
 داماش ایرانیان_ ابومسلم خراسان
 پیکان تهران_ ایران‌جوان بوشهر
 سایپای شمال_ نفت مسجد سلیمان
 آهن بافق یزد_ مس رفسنجان
 نفت و گاز گچساران_ آلومینیوم هرمزگان
 پاس همدان_ مس سنگون ورزقان
در این هفته راهیان کرمانشاه استراحت دارد.
هفته دهم
 گروه اول:
 سیاه‌جامگان مشهد_ استقلال اهواز
 شهرداری یاسوج_ صنعت نفت آبادان
 نیروی زمینی تهران_ گیتی‌پسند اصفهان
 فولاد یزد_ گهر دورود
 نساجی مازندران_ شهرداری بندر عباس
 الوند همدان_ گل گهر سیرجان
 در این هفته پدیده مشهد استراحت دارد.
 
گروه دوم:
 راهیان کرمانشاه_ ایران جوان بوشهر
 داماش ایرانیان_ نفت مسجد سلیمان
 پیکان تهران_ مس رفسنجان
 سایپای شمال_ آلومینیوم هرمزگان
 آهن بافق یزد_ مس سنگون ورزقان
 نفت و گاز گچساران_ پاس همدان
 در این هفته ابومسلم مشهد استراحت دارد.
 
هفته یازدهم
 گروه اول:
 پدیده مشهد_ صنعت نفت آبادان
 سیاه‌جامگان مشهد_ گیتی‌پسند اصفهان
 شهرداری یاسوج_ گهر دورود
 نیروی زمینی تهران_ شهرداری بندر عباس
 فولاد یزد_ گل گهر سیرجان
 نساجی مازندران_ الوند همدان
 در این هفته استقلال اهواز استراحت دارد.
 گروه دوم:
 ابومسلم خراسان_ نفت مسجد سلیمان
 راهیان کرمانشاه_ مس رفسنجان
 داماش ایرانیان_ آلومینیوم هرمزگان
 پیکان تهران_ مس سنگون ورزقان
 سایپای شمال_ پاس همدان
آهن بافق یزد_ نفت و گاز گچساران
 در این هفته ایران جوان بوشهر استراحت دارد.
 
هفته دوازدهم
 
گروه اول:
 استقلال اهواز_ گیتی‌پسند اصفهان
 پدیده مشهد_ گهر دورود
 سیاه جامگان مشهد_ شهرداری بندر‌عباس
 شهرداری یاسوج_ گلگهر سیرجان
 نیروی زمینی تهران_ الوند همدان
 فولاد یزد_ نساجی مازندران
 در این هفته صنعت نفت آبادان استراحت دارد.
 گروه دوم:
 ایران جوان بوشهر_ مس رفسنجان
 ابومسلم خراسان_ آلومینیوم هرمزگان
 راهیان کرمانشاه_ مس سنگون ورزقان
 داماش ایرانیان_ پاس همدان
 پیکان تهران_ نفت و گاز گچساران
سایپای شمال_ آهن بافق یزد
 در این هفته نفت مسجد‌سلیمان استراحت دارد.
 
هفته سیزدهم
 گروه اول:
 صنعت نفت آبادان_ گهر دورود
 استقلال اهواز_ شهرداری بندر عباس
 پدیده‌ مشهد_ گل گهر سیرجان
 سیاه‌جامگان مشهد_ الوند همدان
 شهرداری یاسوج_ نساجی مازندران
 نیروی زمینی تهران_ فولاد یزد
 در این هفته گیتی‌پسند استراحت دارد.
 گروه دوم:
 نفت مسجد‌ سلیمان_ آلومینیوم هرمزگان
 
ایران جوان بوشهر_ مس سنگون ورزقان
ابومسلم خراسان_ پاس همدان
 راهیان کرمانشاه_ نفت و گاز گچساران
 داماش ایرانیان_ آهن بافق یزد
 پیکان تهران_ سایپای شمال
 در این هفته مس رفسنجان استراحت دارد.
هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 398 تاريخ : چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت: 22:08

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دیداری تدارکاتی به مصاف بهمن شیراز می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی پنجشنبه هفته جاری در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج زیرنظر “جواد زرینچه” خود را برای رقابتهای لیگ دسته یک کشور آماده می کند.

طبق اعلام سازمان لیگ، قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور چهارشنبه ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود و پس از فرصتی یک ماهه‌ ازیکشنبه ۳۱ شهریور به طور رسمی این بازی‌ها آغاز خواهد شد.

همچنین بر اساس قرعه کشی جام حذفی کشور، تیم شهرداری یاسوج در اولین بازی خود به مصاف سنگ آهن بافق خواهد رفت.

این تیم در صورت پیروزی، با برنده دیدار نوژن شهرداری نوشهر و شاهین بوشهر دیدار می کند.

هم اکنون تمرینات این تیم یاسوجی زیرنظر “جوادزرینچه” در زمین چمن صداوسیمای یاسوج انجام می شود.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید
هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 339 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 22:35

قرعه کشی فصل جدید لیگ یک فردا ساعت 10 صبح در ساختمان سازمان لیگ برتر واقع در میدان شیخ بهایی برگزار می شود. 26 تیم در این فصل از بازی ها حضور دارند و به دو گره 13 تیمی تقسیم می شوند. این یعنی اینکه هر هفته یک تیم استراحت می کند. این ضعف قابل تحمل است چرا که قرار است تعداد تیم های حاضر در لیگ یک به 18 تیم کاهش یابد و در نهایت بازی ها در یک گروه برگزار شود که این یکی از بهترین تصمیمات فدراسیون فوتبال است. البته افزایش تیم های حاضر در لیگ یک از 16 تیم به 28 تیم و اعطای مجوز به تیم های دسته سومی برای حضور در لیگ یک کار این فدراسیون فوتبال نیست، کار فدراسیون فوتبال محمد دادکان بود...

با پایان بازی ها تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند. برنده تیم های دوم هم در مرحله پلی آف با تیم چهاردهم لیگ برتر دیدار خواهد کرد. به عبارت ساده تر سهمیه صعود به لیگ برتر یا سهمیه سقوط از لیگ برتر 5/2 تیم است. هم چنین از هر گروه چهار تیم به دسته دوم سقوط می کنند تا با احتساب صعود چهار تیم از لیگ 2 به لیگ یک برای فصل آتی تعداد تیم ها به 22 تیم کاهش یابد.

گهر دورود، صنعت نفت، پیکان و آلومینیوم چهار تیمی هستند که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرده اند و یقینا این تیم ها تلاششان براین خواهد بود که خیلی سریع به لیگ برتر بازگردند در حالی که کار بسیار سختی است. خصوصا تیم گهر که هنوز مربی خود را نشناخته است. علاوه بر این تیم ها نساجی، پاس و ابومسلم هم داعیه صعود دارند حتی اگر کل فصل ریالی به بازیکنان خود پرداخت نکنند.

قرعه کشی بازی های این فصل در حالی برگزار می شود که مس رفسنجان به لطف حکم  کمیته استیناف در لیگ یک ماند و گرنه یکی از تیم های سقوط کننده به لیگ 2 بود. پدیده شاندیز هم با خرید امتیاز مس سرچشمه وارد جدول بازی ها شد. سنگ آهن هم به یزد بازگشت و با لطف مدیران این شرکت ادامه حیات خواهد داد البته با نام استیلا کویر. هم چنین گفته می شود کمیته استیناف تبانی در دیدار مس سونگون – استیل آذین را تایید کرده و بدین ترتیب تیم البدر بندر کنگ جانشین مس سونگون می شود. البته جای تعجب است که دبیر کل این رای را ابلاغ نمی کند!

و اما قرعه کشی در شرایطی انجام می شود که گهر هنوز استارت نزده و راهیان هم هنوز مربی خود را نشناخته است. از سویی پیکان به رغم همه تاکیدهای علیرضا علیپور با فرهاد کاظمی تمرینات خود را دنبال می کند.

تیم های شرکت کننده در فصل 93-92

سرمربی

ردیف

اکبر میثاقیان

1-پدیده شاندیز

داریوش یزدی

2-نفت مسجد سلیمان

رضا طلایی منش

3-الوند همدان

قاسم شهبا

4-گل گهر سیرجان

عباس چمنیان

5-ابومسلم خراسان

محمود امیری

6-استیلا کویر یزد

یونس گرائیلی

7-نساجی مازندران

علیرضا امامی فر

8-پارسه تهران

داوود مهابادی

9-استقلال اهواز

جواد زرینچه

10-شهرداری یاسوج

؟

11-راهیان کرمانشاه

 کورس آقازاده

12-نیروی زمینی

غلامرضا دلگرم

13- ایرانجوان بوشهر

امین چرخنده

14-شهرداری بندرعباس

بهرام فروتن

15- سایپا شمال

مهدی دینورزاده

16-فولاد یزد

وینگو بگوویچ

17-مس رفسنجان

؟

18-گهر دورود

ابراهیم قاسمپور

19-صنعت نفت آبادان

عباس سرخاب

20- آلومینیوم هرمزگان

فرهاد کاظمی

21-پیکان تهران

مجتبی خورشیدی

22-پاس همدان

اسماعیل حلالی

23-مس سونگون ورزقان

محمد حسین ضیایی

24-نفت و گاز گچساران

ساموئل داربینیان

25-گیتی پسند اصفهان

رضا مهاجری

26- سیاه جامگان

 

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 360 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 22:01

کبنااسپورت؛

حریفان نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج در جام حذفی مشخص شدند.

به گزارش کبنااسپورت بر اساس آیین قرعه کشی جام حذفی فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران روز ۲۴ شهریور در دور اول به مصاف شهرداری دزفول خواهد رفت. این دیدار در دزفول برگزار می شود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در صورت برتری در دور اول با برنده دیدار تیم های شهرداری تبریز و نفت نوین آبادان پیکار می کند و در صورت صعود از این مرحله به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

همچنین شهرداری یاسوج دیگر نماینده استان در جام حذفی در صورت برتری مقابل سنگ آهن بافق با برنده دیدار نوژن شهرداری نوشهر و شاهین بوشهر پیکار می کند و در صورت برتری به مصاف داماش گیلان خواهد رفت.

استقلال چرام دیگر تیم هم استانی نیز  ۱۳ شهریور میزبان تیم پیام استان مرکزی خواهد بود.

.

برنامه کامل این رقابتها به شرح زیر است:

چهارشنبه – ۱۳/۰۶/۹۲
مرحله اول:
بازی شماره یک: شهرداری زارچ یزد – شهرداری جاجرم(خراسان شمالی)
بازی شماره ۲ : جنوب سوسنگرد – قهرمان استان کردستان(هنوز معرفی نشده)
بازی شماره ۳: پرواز زنجان – قهرمان ایلام
بازی شماره ۴: گندم کاران مغان اردبیل – شهرداری نوین بندرعباس
بازی شماره ۵: اتحاد نوین گلستان(توابع تهران) – اتحاد شادگلی قم
بازی شماره ۶: شهدای نیروی هوایی تهران – ماهوند مشهد
بازی شماره ۷: شهدای ساری – استقلال نوین قزوین
بازی شماره ۸: تالار وحدت همدان – آذرکوثر تبریز
بازی شماره ۹: شهرداری کلاچای گیلان – تیس چابهار
بازی شماره ۱۰: قهرمان لرستان (هنوز معرفی نشده) – قهرمان خراسان جنوبی(هنوز معرفی نشده)
بازی شماره ۱۱: استقلال چرام کهگیلویه – پیام ولیعصر مرکزی
بازی شماره ۱۲: مقاومت شهرکرد – پاس گناوه
بازی شماره ۱۳: قهرمان البرز – معاونت ورزش و آموزش(قهرمان کیش)

سه‌شنبه – ۱۹/۰۶/۹۲
مرحله دوم:
بازی شماره ۱۴: برنده بازی شماره یک – شهدای ارتش اصفهان
بازی شماره ۱۵: برنده بازی شماره ۲ – برنده بازی شماره ۳
بازی شماره ۱۶: استانداری کرمانشاه – برنده بازی شماره ۴
بازی شماره ۱۷: برنده بازی شماره ۵ – پیروزی گرمسار
بازی شماره ۱۸: شهدای آق قلای گلستان – برنده بازی شماره ۶
بازی شماره ۱۹: برنده بازی شماره ۷ – عقاب نیروی هوایی شیراز
بازی شماره ۲۰: برنده بازی شماره ۸ – برنده بازی شماره ۹
بازی شماره ۲۱: گلگهر نوین سیرجان – برنده بازی شماره ۱۰
بازی شماره ۲۲: برنده بازی شماره ۱۱ – برنده بازی شماره ۱۲
بازی شماره ۲۳: برنده بازی شماره ۱۳ – کیوان مرغ مهاباد

یکشنبه – ۲۴/۰۶/۹۲
مرحله سوم: (با حضور تیم‌های دسته دوم و دسته اول)
بازی شماره ۲۴: آلومینیوم و هرمزگان – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۲۵: کاسپین قزوین – استقلال ساری
بازی شماره ۲۶: مس رفسنجان – نیروی زمینی تهران
بازی شماره ۲۷: گاز فجر جم – شهرداری لنگرود
بازی شماره ۲۸: داماش ایرانیان تهران – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۲۹: شهرداری جویبار – گهر دورود
بازی شماره ۳۰: اتکای گلستان – شهرداری اراک
بازی شماره ۳۱: پیام صنعت آمل – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۳۲: نیکی‌پسند اصفهان – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۳۳: استقلال اهواز – نفت امیدیه
بازی شماره ۳۴: شهرداری دزفول – نفت و گاز گچساران
بازی شماره ۳۵: شهرداری تبریز – صنعت نفت نوین آبادان
بازی شماره ۳۶: میناب تیور هرمزگان – نساجی مازندران
بازی شماره ۳۷: البدر بندر کنگ – سپیدرود رشت
بازی شماره ۳۸: صنعت نفت آبادان- راهیان کرمانشاه
بازی شماره ۳۹: سیاه‌جامگان مشهد – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۴۰: پرسپولیس گنابه – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۴۱: نفت مسجد‌ سلیمان – پیکان تهران
بازی شماره ۴۲: برق شیراز – ماشین‌سازی تبریز
بازی شماره ۴۳: سایپای شمال – صنعت ساری
بازی شماره ۴۴: نوژن شهرداری نوشهر – شاهین بوشهر
بازی شماره ۴۵: شهرداری یاسوج – آهن بافق یزد
بازی شماره ۴۶: مس سنگون برزقان – گلگهر سیرجان
بازی شماره ۴۷: نبرد شهرکرد – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۴۸: فولاد یزد – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۴۹: شهرداری بندرعباس – ابومسلم خراسان
بازی شماره ۵۰: استیل‌آذین تهران – ایرانجوان بوشهر
بازی شماره ۵۱: استاد‌معین اهواز – یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است
بازی شماره ۵۲: پاس همدان – پدیده مشهد
بازی شماره ۵۳: شهرداری اردبیل – کارگر بن یزد بوشهر
بازی شماره ۵۴: بهمن شیراز – ملی‌حفاری اهواز
بازی شماره ۵۵: یکی از قهرمانان استان‌ها که بالا آمده است – الوند همدان

مرحله چهارم:
نیمه سمت چپ جدول
بازی شماره ۵۶: استقلال تهران – برنده دیدارهای آلومینیوم هرمزگان – یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال ساری – کاسپین قزوین
بازی شماره ۵۶: ملوان بندرانزلی – برنده دیدارهای نیروی زمین تهران – مس رفسنجان و شهرداری لنگرود – گاز فجر جم
بازی شماره ۵۷: نفت تهران – برنده دیدارهای داماش ایرانیان – یکی از قهرمان‌های استانی و شهرداری جویبار – گهر دورود
بازی شماره ۵۸: ذوب‌آهن اصفهان – برنده دیدارهای اتکای گلستان – شهرداری اراک و پیام صنعت آمل – یکی از قهرمان‌های استانی
بازی شماره ۵۹: صبای قم – برنده دیدارهای گیتی‌پسند اصفهان با یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال اهواز – نفت امیدیه
بازی شماره ۶۰: مس کرمان – برنده دیدارهای شهرداری دزفول – نفت و گاز کچساران و شهرداری تبریز – صنعت نفت نوین آبادان
بازی شماره ۶۱: گسترش فولاد تبریز – برنده دیدارهای میناب طیور هرمزگان – نساجی مازندران و البرز بندر کنگ – سپیدرود رشت
بازی شماره ۶۲: سپاهان اصفهان – برنده دیدارهای صنعت‌نفت آبادان – راهیان کرمانشاه و سیاه‌جامگان مشهد – یکی از قهرمان‌های استانی

نیمه سمت راست جدول
بازی شماره ۶۳: سایپا البرز – برنده دیدارهای پرسپولیس گناوه – یکی از قهرمان‌های استانی و نفت مسجدسلیمان – پیکان تهران
بازی شماره ۶۴: تراکتورسازی تبریز – برنده دیدارهای برق شیراز – ماشین‌سازی تبریز و سایپای شمال – صنعت ساری
بازی شماره ۶۵: داماش گیلان – برنده دیدارهای نوژن شهرداری نوشهر – شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج – سنگ آهن بافق یزد
بازی شماره ۶۶: راه‌آهن سورینت – برنده دیدارهای مس سونگون ورزقان – گل‌‌گهر سیرجان و نبرد شهرکرد – یکی از قهرمان‌‌های استانی
بازی شماره ۶۷: فولاد خوزستان – برنده دیدارهای فولاد یزد – یکی از قهرمان‌های استانی و ابومسلم خراسان – شهرداری بندرعباس
بازی شماره ۶۸: فجرسپاسی شیراز – برنده دیدارهای استیل‌آذین تهران – ایرانجوان بوشهر و فولاد نوین اهواز – یکی از قهرمان‌های استانی
بازی شماره ۶۹: پرسپولیس تهران – برنده دیدارهای پدیده مشهد – پاس همدان و کارگر بن یزد – شهرداری اردبیل
بازی شماره ۷۰: استقلال خوزستان – برنده دیدارهای ملی حفاری اهواز – بهمن شیراز و الوند همدان – یکی از قهرمان‌های استانی

طبق این برنامه در نیمه بالایی جدول تیم‌های استقلال و سپاهان تا مرحله نیمه‌نهایی به یکدیگر نمی‌رسند همچنین در نیمه دیگر تراکتورسازی و پرسپولیس نیز تا مرحله نیمه‌‌نهایی با یکدیگر مصاف نخواهند داشت و بدین ترتیب دربی بزرگ پایتخت هم تا فینال محتمل نخواهد بود.

 

طبق این برنامه تیم‌های استقلال و سپاهان نیز تا مرحله نیمه‌نهایی به یکدیگر نمی‌رسند همچنین تراکتورسازی و پرسپولیس نیز تا مرحله نیمه‌‌نهایی با یکدیگر مصاف نخواهند داشت.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 308 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 21:50

رحیم رحیمی و مهرداد ابتدایی با تصمیم جواد زرینچه دیگر به عنوان بازیکن در تیم شهرداری یاسوج حضور نخواهند داشت.

زرینچه 2 بازیکن شهرداری را کنار گذاشت

به گزارش فارس از یاسوج، تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج در هوای لطیف و زیر باران تابستانی برگزار شد.

در تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازیکنان بزرگسال به همراه امیدها تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتند.

در تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج رحیم رحیمی بازیکن با تجربه تیم با لباس شخصی کار هم تیمی‌های سابق خود را نظاره می‌کرد که با پی‌گیری خبرنگار فارس معلوم شد این بازیکن به همراه مهرداد ابتدایی بازیکن چند فصل گذشته به دلیل بالا رفتن سن از ترکیب تیم کنار گذاشته شده‌اند و زرینچه عذر آن‌ها را برای ادامه کار در تیم خواسته است.

صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال شهرداری که دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد، تمرینات سبکی را که شامل دویدن در کنار زمین بود، انجام داد و زودتر از بقیه بازیکنان محل تمرین را ترک کرد.

تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج میهمانی ویژه هم داشت. سرتیپ طاهری مربی فصل گذشته این تیم که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات سال قبل در لیگ دسته اول فوتبال کشور محرومیتی شش ماهه را در کارنامه خود دارد در تمرین امروز حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی تیم به خوش‌و‌‌بش پرداخت.

در تمرین دروازه‌بانان تیم فوتبال شهرداری یاسوج، پیمان نصیرزاده دروازه‌بان جوان و بومی عکس‌العمل‌های خوبی را از خود نمایش گذاشت که نشان از آمادگی کامل این دروازه‌بان برای حضور در ترکیب اصلی تیم دارد.

حسن هوری دروازه‌بان نام آشنا و اندیمشکی تیم فوتبال شهرداری یاسوج هم امروز در تمرینات تیم شهرداری همراه با سایر بازیکنان در بازی آقا وسط شرکت داشت.

میثم امیری بازیکن جدید تیم هنوز به یاسوج نیامده و طبق گفته‌های اطرافیان تیم، جواد زرینچه امید زیادی به وی برای حضور در ترکیب اصلی در پست دفاع وسط دارد.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 390 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 22:18

اگر رئیس جمهور می شدم یک میلیون یارانه می دادم / خاطرات روزی که بهروز لیدر شهرداری یاسوج بود

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

اگر رئیس جمهور می شدم یک میلیون یارانه می دادم / خاطرات روزی که بهروز لیدر شهرداری یاسوج بود

چند سال پیش برنامه نود یکی از لیدرهای فوتبال با کت و شلوار و کلاه و نمدی با موهای فرفری و سبیل را به نمایش گذاشت که یادآور شخصیت های دهه ۴۰ بود .

این فرد که به قیصر معروف شده بود خیلی زود توانست خود را معرفی کند.

اوج معروفیت وی مربوط به ایام ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بود که بخاطر تیپ و چهره خاصش تا مدتی بر سر زبان ها بود.

با اینکه همواره حاشیه های این چهره جذاب سوژه رسانه ها شده بود ولی تاکنون کسی از متن زندگی وی چیزی نمی داند.

برای اینکه اینکه وی را بیشتر بشناسید با گفتگوی بولتن نیوز با “بهروز وثوقی راد” همراه شوید:

 اول بفرمایید در چه زمینه ای فعالیت مستمر دارید که سوال بپرسیم؟ ورزشی؛ سیاسی؛ فرهنگی!

من؛ بهروز وثوقی راد، از قشر سینه سوخته پایین شهر، عشق سینما؛ قیصر فوتبال ایران، کاندیدای ریاست جمهوری و خاک پای همه مردم ایران هستم.

بچه کجایی؟

چهار راه سیروس – خیابان مصطفی

چندسال ساکن این محله ای؟

از سال ۸۶ به بعد

قبلش چی؟

شهر خودمون بودیم که دیگه تصمیم گرفتم بیام تهران.

شهرتون کجاست؟

لرستان؛ خرم آباد.

متولد چه سالی هستی؟

مهرماه ۱۳۶۰

مجردی؟

بله. نامزد داشتم.

چرا ازدواج نکردی؟

راستش یه کم دو دل بود ولی داداشاش می گفتن بهروزخان خیلی پسر بامرامیه که بالاخره دیگه نشد.

بالاخره متوجه نشدیم بیشتر در کدام زمینه فعالیت دارد! اول از چه حوزه ای بپرسم؟

من بیشتر لیدر تیم های فوتبال بودم و عاشق پرسپولیس ام که اولین بار به لطف عادل خان فردوسی پور در برنامه نود چند سال قبل مطرح شدم. با کلاه مخملی و شخصیت دهه ۴۰٫

دوست دارم همیشه در کنار تیم پرسپولیس و علی آقای دایی باشم که واقعا باید قدرشون را بدونیم.

خوب آلان چرا در کنار پرسپولیس نیستی؟

راستش یکبار با شبکه خبر درباره آقای دایی صحبت کردم که علی اقا ناراحت شدند و بعدش دیگه نشد که در کنار ایشان باشم. واقعا اشتباه کردم و پشیمونم.

اگر رئیس جمهور می شدم یک میلیون یارانه می دادم / خاطرات روزی که بهروز لیدر شهرداری یاسوج بود

به علی دایی چی گفتی؟

حالا. یه حرفایی که عجولانه بود. دیگه نمی خوام تکرارشون کنم.

راه آهن را تشویق می کردی؟

بله. در کنار اقای دایی بودم.

طرفدار استیل آذین هم بودی !؟

چند هفته در کنار استیل آذین بودم. بعدش دیگه خواستم برگردم به تیم محبوبم پرسپولیس که متاسفانه نشد.

استیل آذین خوب پول می داد؟

راستش نه.

بازیکنان چی کمک نمی کردن؟

بعضی وقتا یه کمک ناچیزی می کردن

سر تمرینات چند تیم دیگه هم دیده بودنت!

نه طرفداری از هیچ تیمی نکردم. فقط شاید اتفاقی رفته باشم تمرینات رو ببینم که نرفته ام.

برای شهرداری یاسوج هم به ورزشگاه رفتی؟

یکبار یکی از هوادارن این تیم از من خواست که یک بازی این تیم رو تشویق کنم، من هم پذیرفتم و به یاسوج رفتم.

چند گرفتی؟

قرار بود ۱ میلیون و ۵۰۰ بدن اما دیگه چون خیلی مهمان نواز بودن و به من هم خیلی لطف داشتن ۵۰۰ هزار تومان بیشتر نگرفتم.

خوب پول می دادن؛ چرا یاسوج‏ نموندی؟

از اول برای همون یک بازی رفتم. مردم خونگرمی بودند و خیلی روی تیمشون حساس بودن. واقعا امکاناتشون در حد تیم و مردمشون نبود که امیدوارم مورد توجه قرار بگیرند. تیم فوتبال شهرداری یاسوج که به غول کش معروف شد بخاطر هوادارانش موفق شد.

گهر را چرا حمایت نکردی؟ تیم استان لرستان بود.

سر تمرینات گهر هم رفتم. تشویقشون هم کردم اما واقعا مسئولان در حقم کم لطفی کردند و اصلا حمایتم نکردند.

در مسابقات والیبال هم حضور داشتی؟

بله؛ فقط و فقط به عشق وطن رفتم و تیم ملی والیبال رو تشویق کردم.

آلان دوست داری درکنار کدوم تیم باشی؟

همیشه آرزو داشتم در کنار پرسپولیس و علی آقای دایی باشم. از سردار رویانیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس می خوام که بهم فرصت بدن تا بتونم تیم محبوبم را تشویق کنم و سنگ تموم بذارم.

اگر پرسپولیس نخواست در کنارشون باشی و استقلال پیشنهاد خوبی بدن می پذیری؟

واقعا من برای استقلال و هوادراش خیلی احترام قائلم. هم برای مدیرعامل و مربی شون، اما نمی تونم با تیمی جزء پرسپولیس باشم.

تصمیم داری همیشه لیدر باشی؟

نه. تصمیم رفتن به کلاس مربیگری رو در سر دارم. با توجه به اینکه یک چهره شناخته شده فوتبالی در ایران و یک چهره بین المللی هستم دوست دارم روزی مربی بزرگی شوم که در منچستر سیتی و بارسلونا مربیگری کنم.

اگر رئیس جمهور می شدم یک میلیون یارانه می دادم / خاطرات روزی که بهروز لیدر شهرداری یاسوج بود

فعلا یکسری مشکلاتی مثل زبان خارجه و تحصیلات آکادمیک هست.

تحصیلاتت چقدره؟

دوم دبیرستان

خارج از کشور رفتی؟

نه متاسفانه فعلا مقدور نشده

پس چطور بین المللی هستی؟

به لطف همه سایت های خبری و خبرگزاری ها که همیشه واقعا بهم لطف داشتن و برنامه نود تقریبا دیگه همه منو میشناسن.

چی شد تصمیم گرفتی کاندیدای ریاست جمهوری بشی؟ کسی ازت خواست ثبت نام کنی؟

نه خودم تصمیم گرفتم کاندیدا بشم. خواستم بگم یه تیپ آدم های اینجوری هم در این جامعه زندگی می کنن که نیاز به توجه دارن.

خیلی از جوونای ما آلان مشکل مسکن، شغل و ازدواج دارن که باید بهشون رسیدگی کنن.

اگر رئیس جمهور می شدم یک میلیون یارانه می دادم / خاطرات روزی که بهروز لیدر شهرداری یاسوج بود

چی شد رد صلاحیت شدی؟ اگر رئیس جمهوری می شدی چه برنامه ای داشتی؟

من نمیدونم چرا رد صلاحیت شدم! من اگر تایید می شدم صد در صد رای می آوردم.

اگر رئیس جمهور می شدم سه – چهار برنامه اصلی داشت.

یک‌، پول برق و آب و گاز و تلفن و … را از مردم نمی گرفتم.

دوم؛ نفت را سر سفره های مردم می آوردم

و سوم اینکه یارانه را در حد شان و ارزش مردم می دادم. مردم ما ارزششون بالاتر از ۴۵ هزار تومنه. اگر من رئیس جمهور بودم ۱ میلیون یارانه می دادم؛ حداقل ۵۰۰ هزارتوان یارانه می دادم.

و اینکه دلار رو ۳۰۰ – ۲۰۰ تومان می کردم

خیلی شعارهای وسوسه کننده ای بود. اما شعار دومی شعار احمدی نژاد هم بود!

آقای احمدی نژاد مردمی بود و خیلی برای مردم کار کرد. اما برخی اشکالات هم داشت.

اگر رئیس جمهور می شدم یک میلیون یارانه می دادم / خاطرات روزی که بهروز لیدر شهرداری یاسوج بود

مثلا نباید می رفت ونزوئیلا و بجاش باید به مردم زلزله زده کشور خودمون سر می زد. آذربایجان ، بوشهر یا خراسان فرقی نداره، همه جای ایران برابر و با ارزش هستن که باید به یک میزان به آنها توجه شود.

گفته بودی اگر رئیس جمهور شوی احمدی نژاد را بعنوان وزیر امور خارجه انتصاب می کنی. حقیقت دارد؟

بله.

نظرت درباره آقای روحانی؟

ایشان هم بسیار آدم خوبی هستند و امیدوارم بتوانند مشکلات مردم را با تدبیر خودشون حل کنند و با کلیدشان قفل مشکلات را باز کنند.

به ایشان چند توصیه می کنم؛ با مطبوعات و رسانه ها کاری نداشته باشند. هوای جوانان را داشته باشند و انشالا بتوانند مشکلات مردم بخصوص قشر محروم جامعه را حل کنند.

به تمام رئیس جمهورهای دنیا هشدار می دهم؛ خیلی اوباماها هم اومدن ورفتن، این پست ها دوام نداره و حواسشون باشه که انرژی هسته یی باید صلح امیز باشه و سعی کنند حرف دل مرد را بزنند و حامی مردم باشند.

***

در تجمعات جلوی خانه سینما هم بودی؟

بنده بعنوان یکی از اهالی سینما اونجا حضور داشتم. حتما که لازم نیست نقش اول باشی. خیلی ها در سینما و در پشت دوربین زحمت می کشند که باید بهشون خسته نباشید گفت.

خوب کمی هم از فعالیت هایت در این زمینه بگو!

در چند فیلم و تله فیلم نقش هایی داشتم. اما مهمترین نقشی که تاکنون داشتم مستند فوتبالی کار آقای رضایی بود و بازی در یک فیلم سینمایی هم هست که تا دقیقه نود اسمشو نمی گم!

کارگردان مورد علاقه ات کیه؟

بین کارگردان های نسل جدید اصغر فرهادی و قدیمی ترها هم کیمیایی

بین ورزشکاران بیشتر به چه کسی علاقه داری؟

علی دایی،‌فرشاد پیوس، کریم باقری، مهدوی کیا و کریمی

اگر آلان با رویانیان رو در رو بودی بهش چه می گفتی؟

می گفتم آقای رویانیان، سردار، توقع دارم من را حمایت کنید. من بودم که شعار ” پرسپولیس بی سردار نمی خوایم نمی خوایم” رااولین بار گفتم خواهشمندم بهم میدون بدن تا خودمو ثابت کنم.

من قمه کش ولات نیستم و دار و دسته هم ندارم.

مگه قمه کش هم در بین لیدرها داریم!؟

خوب دیگه یه بعضیا بودن که داشتند.

مثلا کی؟

حالا بماند. ولی من بهروز وثوقی راد؛ قیصر فوتبال ایران اهل این کارها نیستم.

راستی اسمت از اول همین بوده؟

این هم بماند.

آخه قبلا تو بعضی از خبرا اومده بود که اسمت رو عوض کردی! حداقل این خبر رو تکذیب کن

نه، تکذیب نمی کنم!

آروزت چیه؟ معروفیت، ثروت یا هر چیز دیگه ای؟ دوست داری به چه چیزی برسی؟

آرزو دارم اول لیدر پرسپولیس بشم. از آقای رویانیان می خوام من رو دریابند و دعوتم کنند تا در کنار پرسپولیس باشم و از علی آقای دایی هم خواهش می کنم من را ببخشند. از قدیم گفتند جواب بدی را با خوبی می دهند.

اگر رئیس جمهور می شدم یک میلیون یارانه می دادم / خاطرات روزی که بهروز لیدر شهرداری یاسوج بود

دوست دارم بتونم یک مربی بزرگ در عرصه بین المللی بشم. در زمینه هنر هم دوست دارم نقش های بزرگی داشته باشم و موفقیت کسب کنم. ضمنا برنامه ماه عسل هم از خونه زندگیم فیلم گرفتن ولی دیگه خبری ازشون نشد. آرزوی سلامتی ایران و ایرانی ها رو دارم امیدوارم زندگی بکام همه اشون باشه. مشکل جوونا وضع مسکن و ازدواج و شغل هم حل بشه.

گفتی شغل، آلان خودت شغل ثابتت چیه؟

شغل ثابتی ندارم. اما یکی از بزرگواران و عزیزان که فعلا اسمی ازش نمی برم صحبت کرده که انشالا در یک رستورانی مشغول بشم. (فقط حضور داشته باشم)

یک بنده خدای دیگری هم قولی داده که امیدوارم عمل کنن. امیدوارم مسئولان پرسپولیس دستم رو بگیرند تا براشون سنگ تموم بذارم.

حرف آخر؛

من خاک پای همه مردم ایران هستم، بخصوص قشر ضعیف جامعه. امیدوارم در تمام دنیا صلح و صفا دوستی حاکم باشه؛

از مسئولان تیم ملی فوتبال می خوام من را دریابند و امیدوارم برنامه های تلویزیونی هم بعنوان یک شخصیت خاص از من دعوت کنند تا به برنامه اشون برم.

از دکتر سید شهاب الدین عزیزی خادم، دکتر مهرعلی قهرمان، آقای رضایی مستند ساز؛ آقای نعمت پور و بچه های کانون هواردان پرسپولیس تشکر و قدردانی ویژه می کنم.

از شما و همه همکارنتون هم تشکر می کنم. از همه سایت های خبری که همواره به من لطف داشتند و من رو شرمنده خودشون کردند می خوام مثل سابق اخبار مربوط به من، بهروزخان وثوقی و قیصر فوتبال ایران را پوشش دهند.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 298 تاريخ : يکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت: 21:55

 

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

 

گزارشگر محبوب فوتبال از همسرش جدا شد
به دلیل علاقه وافرش به قوتبال نتوانست به زندگی با همسرش ادامه دهد و چند ماه پیش بدون سرو صدا از او جدا شد

گزارشگر معروف فوتبال به دلیل علاقه فراوانش به فوتبال به ناچار از همسرش جدا شد. این گزارشگر معروف که محبوبیت او هم تراز با ستاره های فوتبالی است و بین مردم هم علاقه مندان فراوانی دارد به دلیل علاقه وافرش به قوتبال نتوانست به زندگی با همسرش ادامه دهد و چند ماه پیش بدون سرو صدا از او جدا شد

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 365 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت: 23:06

بیشتر تیم  های حاضر در فصل جدید لیگ یک مربیان خود را شناخته اند جزء سه تیم گهر دورود، راهیان کرمانشاه و سایپا شمال. البته راهیان هفته هاست زیر نظر ادموند یونایان پوریان تمرین می کند.در این جدول تیم پدیده شاندیز امتیاز مس سرچشمه را خریداری کرده است. استیلا کویر یزد هم جانشین سنگ آهن بافق شده است. البته هیات رسیدگی به تخلفات حرفه ای مخالف حضور فرهاد کاظمی در راس کادر فنی تیم پیکان است که باشگاه پیکان با اجرای این توصیه دستوری مخالفت کرده است!

کادر فنی تیم های دسته اولی در فصل 93-92             

سرمربی

ردیف

اکبر میثاقیان

1-پدیده شاندیز

داریوش یزدی

2-نفت مسجد سلیمان

رضا طلایی منش

3-الوند همدان

قاسم شهبا

4-گل گهر سیرجان

عباس چمنیان

5-ابومسلم خراسان

محمود امیری

6-استیلا کویر یزد

یونس گرائیلی

7-نساجی مازندران

علیرضا امامی فر

8-پارسه تهران

داوود مهابادی

9-استقلال اهواز

جواد زرینچه

10-شهرداری یاسوج

؟

11-راهیان کرمانشاه

دکتر آقازاده

12-نیروی زمینی

غلامرضا دلگرم

13- ایرانجوان بوشهر

چرخنده

14-شهرداری بندرعباس

؟

15- سایپا شمال

مهدی دینورزاده

16-فولاد یزد

وینگو بگوویچ

17-مس رفسنجان

؟

18-گهر دورود

ابراهیم قاسمپور

19-صنعت نفت آبادان

پرویز مظلومی

20- آلومینیوم هرمزگان

فرهاد کاظمی

21-پیکان تهران

مجتبی خورشیدی

22-پاس همدان

اسماعیل حلالی

23-مس سونگون ورزقان

محمد حسین ضیایی

24-نفت و گاز گچساران

ساموئل داربینیان

25-گیتی پسند اصفهان

رضا مهاجری

26- سیاه جامگان

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 333 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت: 23:04

لیست نهايي تيم سياه‌ جامگان براي حضور در فصل آتی لیگ یک اعلام شد.

بر اين اساس سیروس سنگچولی، محمدحسن عین‌افشار، ، سید سجاد سید، میثم نهاوندی، روح‌الله بهرامي، وحید فارغ، امین عباسي، سیاوش یزدانی‌مقدم، محمود شبان، علی واقف، میلاد صفایی، رضا عافیت‌طلب، حسین نظیری، حمید مروی، حسین کیانی، رضا شربتی، مجید جلالی‌فر، سالار افراسیابی، سعید اصغری‌پور، سامان اردلان، صابر خوشنام، بهروز افشار، عبدالله تیموری، روح‌الله باقري، بهنام بیرانوند، ایمان نعمت‌پور، مصطفی شهرکی، سید مهدی حسینی، حمید غلامی و هادی خیری بازیکنان فصل آتی سیاه جامگان خواهند بود.

البته محمد رضا مهاجری سرمربی این تیم اعلام داشته که احتمالا یکی دو بازیکن جدید به این ترکیب اضافه خواهد شد.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 447 تاريخ : دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت: 23:01

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 312 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت: 21:29

در تمرین عصر امروز تیم فوتبال شهرداری یاسوج دو بازیکن جدید (یک مدافع و یک دروازبان) دیده می‌شدند.

آخرین اخبار از اردوی تیم شهرداری یاسوج

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از یاسوج، یکی دیگر از جلسات تمرینی تیم فوتبال شهرداری یاسوج زیر نظر جواد زرینچه مربی این تیم برگزار شد.

در این تمرین چهره‌های جدیدی دیده می‌شدند که بنا به گفته مدیر اجرایی این تیم یک دفاع و یک دروازه‌بان جدید به ترکیب شهرداری برای فصل آینده اضافه شده است.

جواد زرینچه در تمرین امروز سکوت را شکست و با فریادهای بلند خود بازیکنانی را که از جنگندگی فراری بودند به خط زدن از ترکیب تیم تهدید می‌کرد.

در تمرین از گوشه و کنار شنیدیم که مسئولان تیم، حسین حجازی‌پور بازیکن خوزستانی این تیم را به دلیل رفتارهای انضباطی کنار گذاشته‌اند و در این بین برخی به دنبال واسطه‌ای برای برگرداندن حجازی‌پور به این تیم بودند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیش از همه به دنبال رفع مشکل حجازی‌پور بود و به همین خاطر رایزنی‌های زیادی را با افراد مختلف انجام می‌داد.

برخلاف روزهای گذشته در تمرین آخر تیم فوتبال شهرداری یاسوج این جواد زرینچه بود که در میانه میدان و با سوت خود بازیکنان تیم را هدایت می‌کرد.

آخرین اخبار از اردوی تیم شهرداری یاسوج

مسئولان باشگاه شهرداری از توافق نهایی با محمد امیرصنایعی دروازه‌بان تیم شاهین بوشهر و همچنین کاوه زندیان دفاع وسط تیم گسترش فولاد تبریز خبر دادند.

موسوی، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در تمرینات پیمان نصیرزاده را به عنوان دروازه‌بان اول تیم فوتبال شهرداری یاسوج معرفی کرد و گفت: هنوز معلوم نیست از میان این سه دروازه‌بان کدام یک در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرند.

آخرین اخبار از اردوی تیم شهرداری یاسوج

در تمرین امروز صمد اکبری، کاپیتان چند سال اخیر تیم فوتبال شهرداری یاسوج در کنار زمین و گاهی در کنار خبرنگاران مشغول به صحبت بود.

اکبری به تازگی شکم خود را به تیغ جراحان سپرده و تا دو هفته دیگر با آب درمانی به تمرینات تیم خواهد پیوست.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری گلایه‌هایی را با خبرنگار فارس در خصوص مشکلات سال گذشته مطرح کرد و قول داد در یک گفت‌وگوی اختصاصی همه آن‌ها را با خبرنگاران در میان بگذارد.

حضور دو چهره جدید با لباس شخصی که به نظر می‌رسد در نقل و انتقال بازیکنان تبحر خاصی دارند در تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در چند وقت اخیر به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها همواره در گوشه‌ای از زمین بدون هم کلام شدن با هر شخصی تنها تمرینات تیم را نظاره‌گر است.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 403 تاريخ : يکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت: 21:13

اعلام قرارداد سرمربی و بازیکنان شهرداری یاسوج

تمامی قراردادهای بسته شده با بازیکنان این تیم در فصل جدید کمتر از 80 میلیون تومان است.




عصردنا: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ، مبلغ نهایی قرارداد سرمربی جدید این تیم را اعلام کرد.

" مهندس قباد نگین تاجی " در گفت و شنود اختصاصی با عصردنا گفت: مبلغ نهایی قرارداد سرمربی آقای " جواد زرینچه " بازیکن سابق ملی و استقلال تهران که هم اکنون سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج است 120 میلیون تومان می باشد.

وی با بیان اینکه قراردادها با بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج منعقد شده ، اظهارداشت: هنوز با سه بازیکن جدید می بایست قرارداد ببندیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی قراردادهای بسته شده با بازیکنان این تیم در فصل جدید کمتر از 80 میلیون تومان است.

نگین تاجی از راه اندازی مدرسه فوتبال شهرداری یاسوج با هدف تشکیل تیم امید خبرداد و یادآورشد: هم اکنون 170 نوجوان و جوان در این مدرسه فوتبال مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

وی از موسسات مالی و بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد خواست برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری یاسوج و کسب عناوین برتر در لیگ دسته کشور ، همکاری های بیشتری از خود نشان دهند

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 281 تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392 ساعت: 19:59

21مرداد تکلیف لیگ یک مشخص می شود


1392/05/12

نشست اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ آزادگان دوشنبه 21 مرداد برگزار می شود. در این نشست در خصوص زمان برگزاری بازی های فصل آتی لیگ یک تصمیم گیری خواهد شد. در این بازی ها 26 تیم حضور دارند که در دو گره 13 تیمی رقابت خواهند کرد. در پایان تیم های نخست به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و برنده تیم های دوم می بایست در مرحله پلی آف به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برود. به عبارت ساده تر سهمیه صعود 5/2 تیم است. هم چنین از هر گروه 4 تیم به دسته پا ئین تر سقوط می کنند که مجموعا می شود 8 تیم. با احتساب چهار تیمی که از لیگ 2 به لیگ یک صعود می کنند تعداد تیم های حاضر در لیگ یک می شود 22 تیم.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 307 تاريخ : شنبه 12 مرداد 1392 ساعت: 19:51


آخرین نقل و انتقالات تیم شهرداری یاسوج
چکیده:  

خبرها حاکی از عقد قرارداد حسین حجازی‌پور بازیکن شهرداری تبریز و دو فصل گذشته شهرداری یاسوج با این تیم است.

کبنااسپورت؛

Shahrdari_yasuj_FC_Logo_sahhکبنااسپورت؛

آخرین خبرها حکایت از عقد قرارداد حسین‌ حجازی‌پور با تیم فوتبال شهرداری یاسوج دارد، بازیکنی که دو فصل پیش در این تیم حضور داشت و بازی‌های خوبی هم از خود به نمایش گذاشت و در یک فصل هم در تیم صبای قم زیر نظر عبدالله ویسی شاگردی کرد.

حسین حجازی‌پور بازیکن محبوبی نزد هواداران شهرداری یاسوج است چرا که در دو فصل گذشته همواره از مسئولان تیم خواهان حضور وی در شهرداری یاسوج می‌شدند.

خبر دیگر این که احسان شیرمردی همان بازیکن اسبق تیم فولاد خوزستان و بازیکن فصل گذشته یادآوران شلمچه در راه یاسوج است و فصل آینده را در قلعه عقاب‌ها سپری می‌کند.

همچنین شنیده شده که محمد خان‌احمدی بازیکن مؤثر تیم فوتبال شهرداری یاسوج عزم جدایی از این تیم را دارد که باید منتظر بازگشت تیم شهرداری از اردوی ۱۰ روزه تهران و وقایع این تیم بود.فارس

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 283 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت: 18:41

ارس از تمرین تیم شهرداری یاسوج گزارش می‌دهد
نخستین تمرین حسن هوری با شهرداری یاسوج/ حضور کاپیتان صمد در تمرینات

حسن هوری، دروازه‌بان جدید تیم شهرداری یاسوج چهره جدید تمرینات این تیم بود که همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

خبرگزاری فارس: نخستین تمرین حسن هوری با شهرداری یاسوج/ حضور کاپیتان صمد در تمرینات

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج زیر نظر جواد زرینچه تمرینات خود را در زمین چمن صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند.

* در تمرین امروز تیم فوتبال شهرداری یاسوج، چهره جدید این تیم دروازه‌بان خوزستانی فوتبال کشور یعنی حسن هوری بود که پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* امروز برخلاف تمرینات گذشته صمد اکبری، کاپیتان تیم فوتبال شهرداری که بنا به گفته کادر تیم به دلیل بیماری فرزندش در تمرینات حضور نمی‌یافت اندکی پس از سایر بازیکنان در تمرین تیم حضور یافت، اما باز هم تمرین نکرد.

* در تمرین شهرداری یاسوج بازیکنان جدید تیم یعنی حسین حجازی‌پور، احسان شیرمردی، خسرو پیروزان، محمد جواد زارعی و سلیمان پناهی حضور داشتند.

* وقتی دلیل غیبت مجید خمیس را از کادر فنی جویا شدیم از عدم توافق با این بازیکن سخن به میان آمد و مسئولان این تیم از عدم صدور رضایت‌نامه تیم گهر به این بازیکن می‌گفتند.

* تمرینات امروز با مدیریت حیدر شریفی مربی تیم بود و جواد زرینچه تنها از دور بر کار بازیکنان تیم خود نظارت می‌کرد و آنگونه که به نظر می‌رسد شریفی بار اصلی هدایت تمرینات تیم را به دوش می‌کشد.

* در قسمت دیگری از زمین، یدالله صادقی، بدنساز سرشناس و کهنه‌کار تیم فوتبال شهرداری یاسوج با دسته‌بندی بازیکنان آنان را وادار به بازی سپک‌تاکرا کرده بود.

تمرین بعدی تیم فوتبال شهرداری یاسوج چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 461 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت: 18:36

سن هوری:
صداقت هواداران، موجب آمدنم به یاسوج شد

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال شهرداری یاسج گفت: آن‌چه موجب آمدن من به تیم شهرداری یاسوج شد صداقت هواداران پرشور این تیم و وجود مربیان باتجربه بود.

خبرگزاری فارس: صداقت هواداران، موجب آمدنم به یاسوج شد

حسن هوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تجربه بازی در تمام رده‌های فوتبال کشور را دارم و از این حیث بی‌تجربه نیستم.

وی ادامه داد: 12 سال تجربه بازی در لیگ ‌برتر فوتبال کشور را در کارنامه فوتبال حرفه‌ای خود دارم که در تیم‌های فولاد خوزستان، استیل آذین و صنعت نفت آبادان بوده است.

این دروازه‌بان اندیمشکی فوتبال افزود: با کوله‌باری از تجربه به یاسوج آمد‌ه‌ام و آماده خدمت به این تیم پر طرفدار فوتبال کشور هستم.

وی تصریح کرد: از بازیکنان تیم شناخت زیادی ندارم اما سعی می‌کنم تا یک هفته مانده به آغاز لیگ هماهنگی کامل با بازیکنان تیم پیدا کنم.

هوری هدف اصلی خود از حضور در تیم شهرداری یاسوج را صعود با این تیم به لیگ برتر فوتبال عنوان کرد و گفت: حق این تیم حضور در لیگ برتر بوده که امسال با همدلی به این مهم دست خواهیم یافت.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت: 18:33

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:
حرف‌های دلسردکننده پیرامون تیم شهرداری یاسوج می‌شنویم/ بازیکن سفارشی قبول نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: برخی حرف‌ها که از زبان عده‌ای افراد در خصوص ادامه حیات تیم شهرداری شنیده می‌شود، موجبات دلسردی را فراهم می‌کند.

خبرگزاری فارس: حرف‌های دلسردکننده پیرامون تیم شهرداری یاسوج می‌شنویم/ بازیکن سفارشی قبول نمی‌کنم

جواد زرینچه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در همه کارها با امید و نگاه خوشبینانه به آینده قدم به عرصه می‌گذارم و در تیم شهرداری هم با این نگاه وارد شدم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه با بیان اینکه متأسفانه حرف‌های دلسردکننده پیرامون تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌شنویم، تصریح کرد: ای کاش این حرف‌ها عنوان نمی‌شد تا تیم بهتر و با آرامش خیال بیشتری گام به مسابقات می‌گذاشت.

زرینچه که از برخی اظهارنظرها در مورد ادامه کار تیم فوتبال شهرداری نگران به نظر می‌رسید، افزود: تیم فوتبال شهرداری یاسوج متعلق به همه استان است و اگر همتی باشد هستند کسانی که بتوانند این تیم را مورد حمایت قرار دهند.

بازیکن سابق تیم‌های ملی و مربی کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، هرگونه تضعیف روحیه را به ضرر این تیم دانست و متذکر شد: امیدواریم که همه به کمک یکدیگر بتوانیم روحیه امید را در تیم بدمیم و با کمک هم ‌تیمی را برای لیگ برتر و صعود به این رده از فوتبال کشور روانه میدان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به این سئوال که چنین صحبت‌هایی تا چه اندازه در کار شما به عنوان مربی تیم اثر منفی خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: من در فوتبال از این حرف‌ها بسیار شنیده‌ام و چون به صورت حرفه‌ای در این وادی حضور داشته‌ام زیاد تحت تأثیر قرار نمی‌گیرم، اما چنین صحبت‌هایی بی‌شک در روحیه بازیکنان جوان اثرگذار خواهد بود.

وی، گریزی هم به برخی کارهای غیرحرفه‌ای زد و یادآور شد: دوره اینکه بازیکن به مربی تحمیل شود، گذشته است و امروز بازیکنان با توان فنی خود در دل مربی جا می‌گیرند.

زرینچه در پایان اضافه کرد: کسی به دنبال این نباشد که بخواهد بازیکنی را به تیم و ترکیب تحمیل کند، چراکه ما سفارش‌پذیر نیستیم و کار خود را انجام می‌دهیم.

هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها)...
ما را در سایت هواداران فوتبال شهرداری یاسوج (غول کش ها) دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی ali30 بازدید : 296 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت: 18:30